Söndag 11/1 Vecka 25+0

Jaha då vart bloggen lösenordsskyddad, hoppas nu ja skickat ut lösen till alla så ja inte glömt nån. Fast iofs så har ja inte Fru Kåvestams mail adress så du Sandra K, vill du lämna lösen till din syster???;-)

Dagen har varit allmänt jobbig för mig. Har haft så ont i ryggen inatt så ja har inte kunnat sova ordentligt. Och alla säger att ja har sån gullig mage och vissa skulle själva vilja ha sån mage ja har.
MEN JA LOVAR ER...NI VILL INTE DET.

Hallå ja går in i vecka 26 idag.....har massor av veckor kvar juh:-(
Det är jättejobbigt och tungt.
Särskilt för mig som är överviktig med.
Och brösten ska vi inte tala om...dom bara rinner hela tiden. Kan ju aldrig släppa dom stackarna fria juh.
Suck säger ja bara.
 
Ser ju nåt positivt i det hela iallafall. Efter att ja fött dessa två så HAR JA GJORT MITT och behöver aldrig mera vara gravid.
Jag kan börja tänka och ta tag i min viktnedgång på riktigt utan att behöva tänka att man kanske kommer skaffa en bebbe till nån gång. Och det har man ju haft o skylla på innan.
Men det kan ja inte sen och det är bra.
Nä för här har ni en som ska sterilisera sig....tänk vad skönt att slippa tänka på preventivmedel mer.
Finns ju som sagt lite positivt i det hela endå...man ska bara komma fram dit me...hihi

Imorgon ska ja till MVC läkaren och få fortsatt sjukskrivning och ta lite prover. Annars händer inte så mycket. kan inte göra nånting knappt längre pga foglossningen.

Tacka vet ja att My Honey Robban finns och tar hand om barnen och framförallt Rasmus som kräver så mycket och huset som behöver fixas ed samtidigt.
Hade aldrig klarat detta annars.
Älskar dig hjärtat



Nä nu har ja klagat tillräckligt för idag,nu ska ja ta min onda rygg och stappla mig in till sängen o se om denna natten blir bättre.


Pööösss på er!!!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej

oj, låter jobbigt med rinnande bröst och en stor mage... tror att jag har kommit över detta med fler barn S jaja skulle det bli så får man tänka på det då..hmm får skaffa en karl först S



ha det super bra med dig

kram Sussie

2009-01-11 @ 21:55:24
URL: http://samojedlabbe.zoomin.se
Postat av: Sandra

Har gett systeryster dina inloggningsuppgifter =)

Jobbigt att du har det tungt och rinnande tuttar är jubbit det mä, suck!

Tack förresten för att jag får fortsätta följa er vardag. Kramar

2009-01-11 @ 22:37:16
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/
Postat av: Anna

Ajo-....bara EN bebis till efter dessa två! ;-)

2009-01-12 @ 06:47:18
Postat av: Paulina

Ja fy känner igen mig att det va tugnt redigt tungt...

Men man blir sååå glad av att se fötterna när det är över...

Och när man är i v.30 så är man ju lika stor som man är vid v.40 med en bebbe.. och då klagar dom flesta och då har du ganska några veckor kvar får vi tro...

2009-01-12 @ 09:52:21
URL: http://busarnas.blogg.se/
Postat av: Hanna Engman

Tack för lösen vännen! :-)

Du, det är helt ok att klaga! ;-)

Kramisar!!!

2009-01-12 @ 21:19:18
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Andri

Ja jag fick ditt lösen...:-)

Kram på dig gumman

2009-01-15 @ 16:21:58
Postat av: EmZ

Oj de visste jag inte :/ De med clementin.. Jo han tuggar bra, Får börja ge honom minder bitar, Blev ju lite rädd nu. Bäst o ta de säkra :)

2009-01-16 @ 18:34:15
URL: http://MammaEmz.bogg.se
Postat av: Denise

tack :) men ja vill ju ha VOLVO ;) kram

2009-01-18 @ 20:27:48
URL: http://diidds.blogg.se/
Postat av: Andri

Hej

Nja hänt och hänt...min sambo tyckte att han skulle vinna en jackpott och spelade upp lite för mycket pengar och jag blev arg :-)

hur är det med dig?

2009-01-19 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0