Irriterad på datah*lvetet

Jädrans data alltså...att ja aldrig kan lära mig lite om denna apparat. Har inte kommit in på FL idag och fråga mig inte varför. Så ja tänkte att ja gör samma sak som ja fick göra när ja hade lagt in Norton på datorn och inte kom in på Hotmail. Gick in via verktyg-internetallternativ-avancerat-sen återställa bla bla bla...ja ja gjorde precis samma. Och då funkade hotmail,men nu kommer ja in på FL men ja kan inte logga in med lösen...HALLÅ!!! Vad är det som är fel... Och Norton ropar på mig och varnar att ja ska säkerhetskopiera. Men behövs det?? Räcker väl att ändra schemat där så ska det inte varna,så gjorde det sist iallafall...men NEJ DÅ!!! inte nu....Usch är så trött att det ska krångla jämt.

Sitter o letar efter ett sånghäfte vi kan ha t Älsklingens 30 års fest på lördag men hittar inget som är bra,sen har ja ingen skrivare heller:-( så ja måste iväg nånstans o skriva ut...men vart???

Ingen som har ett gammalt sånghäfte hemma man kan skriva av eller så??? Eller tips på annat???

Längtar t huset nu med, önskar man kunde hoppa över 2 månader nu så man var inne i huset. Slippa packa dessa jädrans lådor med igen...suck...inget kul alls idag...

Nä ska äta lite nu o ta på oss. Hörs senare...kraaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag kommer heller inte in på FL så det är nog inte din data det är fel på.. kram

2008-09-17 @ 15:08:57
Postat av: Hanna Engman

Här funkar FL utmärkt! hehe ;-)

Usch, jag vet hur det känns de där sista veckorna innan man kan flytta, men snart bor ni i ert fina hus! Och då kommer vi och våldgästar er!!! ;-D

Pöss!

2008-09-17 @ 15:13:38
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Jelikan

Fl funkade inte för mig innan idag men nu på eftermiddagen funkar det som de ska!

Längar tills ni flyttar in i huset oxå för då kommer jag och våldgästar er :-) Krama!

2008-09-17 @ 15:31:42
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0