Idag är det Älsklingens 30 års fest:-)

Igår passade vi Fannie medans syster o Martin var på bio. Var bara ca 2½ timma men det hann o bli lite gos endå..hihi Hon var lite arg i slutet och då var det visst bara Robbans famn som gällde:-)











Sötisjäkel unge:-)



Idag är det älsklingens 30 års fest, hur mycket man än har förberett så känner jag mig urstressad idag...suck!!

Har varit o klippt mig lite,inte så nöjd med frissan hon fixade t så det måste ja ändra på,måste hoppa i duschen snart,ta på Rasmus,packa hans grejer. För han ska vara hos Frida gums ikväll. Ska hämta han vid 1 tiden.

Nä ja hinner inte sitta här,får uppdatera mig imorgon om hur allt gått.

Kram o ha en mysig kväll allesammans;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja med så snygga föräldrar så kan det ju inte bli fel.. Fannie e så snygg så de e inte klokt!!! ;-)

2008-09-22 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0