Helgen som varit

Ja i lördags hade vi 30 års fest för Älsklingen. Det blev lyckat och mycket trevligt. Tråkigt att inte alla kunde komma bara. Och kan ju säga att jag och Jennie var dom enda som var nyktra..haha
Ja sätter väl in lite bilder från festen, där ser ni hur allt varit...hihi




           
          Dukningen                           Sånghäftet                         Allesammans



          
Robbans familj hade gjort om en sång som dom sjöng för han, och han blåste ut alla 30 ljusen samtidigt;-)



         
Mera sång,sång, sång............................Rickard,Pontus och Johnsson på sista bilden



            
Nanna och Sandra, Ola och Annsofie, Ann och Linda

      
Jag o Älsklingen ;-) 



        
Anders och min bror Peter konverserar hihi, Ludde sjunger:), En del av gänget.......



Ja det finns massor av bilder men o sitta här o lägga in alla det orkar ja inte:-)



Nu till nåt annat då,var ju på gyn idag som ni vet. La mig t rätta och så gjorde läkaren ett ultraljud. Ja ni kan inte gissa vad hon sa????????

Men här finns det ju två! VA??? skrek ja.....kollade upp lite och se på f*n där var det två bebbar på skärmen. Men vad stora sa ja som var ganska chockad. Hon mätte dom och jag hade gått 9 hela veckor sa hon. VAAA??? saja igen. Japp det stämmer sa hon. Men mitt missfall då sa ja???
Ja antingen var det inget missfall utan bara en blödning och barnen klarade sig och att ja varit gravid sen 20 juni el så var jag gravid,fick missfall och blev gravid 2 veckor efter direkt igen när ja hade ägglossning.

Ja blev en aning chockad måste ja säga iallafall. Och Robban är lika chockad han men jätteglad:-) Förlåt er alla ja ej ringt idag men ja känner att ja måste smällta detta först själv. Ja ska bli 5 barns mamma....HALLÅ!!!!! hihi

BF än så länge iallafall är 27 april 09



Finns det vagn för 3 barn??? Haha


Kramar så länge<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Pusss gumman.. haha... såå häftigt...grattis igen

2008-09-22 @ 18:43:44
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: sandra



Va roligt...kramar om*

2008-09-22 @ 18:50:11
Postat av: Moa

hej vad kul att du ska ha tvillingar tänk det e ju inte så länge sen du ficj barn.. det går rysningar i min kropp.. grattis alltså.. många kramar från moa o adam

2008-09-22 @ 19:03:47
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Lollo

åå grattis en än gång..

2008-09-22 @ 19:08:49
Postat av: Anna

Grattis än en gång..shit vad´coolt! :-D

2008-09-22 @ 19:11:40
Postat av: Sofie

Grattis Maja!

Såå kul;) Man blir ju "nästan" lite bebissugen;)..

Kram Sofie (Gislaved)

2008-09-22 @ 19:24:07
Postat av: Jelikan

Grattis ännu en gång gumman!! Kramar!

2008-09-22 @ 19:42:05
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack allesammans:-)

En fråga bara vem Sofie från Gislaved??

2008-09-22 @ 20:09:01
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Fru kåvestam

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

Shit Maja 5 barns mamma=)



Många kramar

2008-09-22 @ 21:53:14
URL: http://fruka.blogg.se/
Postat av: Ulle

MY GOOD:-)

Nu fattar jag varför jag skulle skynda mig hem.

Grattis:-)

Ringer i mön vännen.

2008-09-22 @ 22:21:23
URL: http://missuj.blogg.se/
Postat av: Hanna Engman

Grattis gums!!! :-)

Shit pommfritt alltså!!! haha

F-n va coolt och roligt!!!

Puss&Kram!

2008-09-23 @ 09:28:33
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Man får gratulera, har får man läsa STORA nyheter på webben!! Grattis och många kramar från Veronica i Gislaved

2008-09-23 @ 22:35:22
Postat av: Evita

Grattis Gumman!!!

Jag har för mig att jag Du sa att jag hade många barn NU är du i fatt mig ahhaha... sååå roligt att du ska ha igen gud nu ska jag fälja din blogg gumman ska vi få fälja din graviditet oxå.. pussssssss måste ses.. juh

2008-09-23 @ 23:00:54
Postat av: Helene

mohahahaha!! så spännande, fan nu blev ja orolig med, att ja har 2 i magen...får vi se på ul...:-D

2008-09-24 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0