Utmaning

Jag har blivit utmanad.
Utmanad av: Lisa
Brukar inte heller svara på sånt här men gör väl de denna gången :)

Vilken mat äter du ofta?
De är lite olika. Gärna en köttabete;-)

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Alltid den som går o plocka,folk brukar få säga t mig att jag ska sätta mig..haha

Var sitter du helst när du bloggar?

Soffan i vardagsrummet

Köper du ofta Triss?
Ja faktiskt, 2 i veckan kanske...vinner la inget för det:-( 

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?

Bulgarien med älsklingen maj 2006

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kollar knappt på tvn men SVT1 (Andra avenyn)och 4 an tror ja

Vilket är ditt favorit vin?
Har aldrig lärt mig dricka,hittar inget gott alls

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag utmanar:
Ulle
Fru Kåvestam
Moa 
Didde

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte höra vad ni skall ha för bokhyllan du har lagt ut på bild ?! :) Mycket fin! kram

2008-10-22 @ 14:15:30
URL: http://lindagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Moa

hej vad ska jag göra.. jag fatta att jag ska kopiera texten anar jag och sen då.. ska jag lägga ut den på min sida och sen vilka jag utmanar.. och sedan gå till dom o säga att jag utmnat dom eller...

2008-10-22 @ 18:57:04
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Ulle

Har antagit utmaningen min vän:-)

Ses på Måndag.

Kramen

2008-10-23 @ 22:03:22
URL: http://missuj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0