Tisdag-Onsdag

Tisdag

I tisdags när ja skulle t dietisten kl 13 så satte ja mig i bilen...tror ni att den startade eller??? Näääääää Jädrans bilh**vete!!
Precis när ja skulle ringa dietisten o säga attt ja inte kunde komma så startade den. Efter många försök ska ni veta. Har automat med så det är inte lika lätt att starta en sån än en vanlig bil.
Men men kunde t slut åka dit.
Besöken gick bra och ja vägde samma som för en månad sen,så enligt henne har ja ju gått ner i vikt eftersom ja är gravid och borde gått upp.
Så ja sköter mig trots allt...hihi
Bilen startade som tur var när ja åkte så ja kunde åka o hämta Sanna i skolan för att sen åka t ICA Maxi o storhandla med henne.
Resten av eftermiddagen/kvällen gick åt till att hjälpa Sanna med läxor och umgås med familjen.

Onsdag


Imorse ringde ja hyresvärden för att vi tröttnat på att det stinker avlopp i badrummet varje gång vi kommer in där på morgonen, Hon skulle skicka en gubbe. Då var kl ca 9.00
Tänkte att ja väntar väl och duscha då t han varit här. Ja väntade o väntade. Gjorde lite annat smått o gott. Rasmus hann o sova middag och tiden gick. Kl 15 när Sanna kom från skolan så sa ja t henne att ja väntar inte mer utan hoppar i duschen så hon skulle kolla Rasmus under tiden.
Tror ni inte gubb f*n kom precis när ja hoppat ur duschen. Det var ju bra tänkte ja,nu luktade det ju gott där inne.
Men han hittade boven i dramat iallafall. Vi har ett plast rör på väggen t att kunna ha tvättmaskin slangen i. Har alltså ingen tvättmaskin där. Dom som bodde här innan hade det. Och den måste man plugga igen om man inte andvänder den. Så det var snabbt gjort. Så nu luktar det gott igen..hihi
Han fick väl lite o prata om med på vaktmästeriet....gravid kärring i handduk som knappt når runt henne står i dörren när han kommer. Haha
Jaja det bjuder ja på.:-)


Rasmus är inte alls rolig att lägga för natten just nu,bara skriker och skriker. Men när han väl somnar sen (ca 19-20) så sover han HEEEEELA natten (ca 08.00-09.00). Sååååå skönt.
Men tror ni ja kan sova för det??? Nä då...ja är la uppe typ 2-3 grr per natt och ska på toa och sen är ja ju törstig hela tiden så ja måste dricka varje gång. Inte konstigt ja får springa då??
Jaja går väl över nån gång??

Längtar t ja får känna första sparkarna med. Längtar nu men sen kommer ja väl ångra det för det kommer väl sparka o knuffa överallt sen...haha Har fått för mig att ja känner nånting men vet inte om det är bebbarna eller tarmarna. är ju endå bara i v 14 nu.

Frida gumman har varit här 2 grr idag,var ett tag sen vi sågs så det var kul.
Har även tvättat idag,så nu har ja så ont så ja knappt kan sitta här vid datorn. Jädrans foglossning.

Nä nu blir det sängen



Natti natt allesammans!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

brukar följa en blogg på FL hon ska ha trilllingar, då kan man snacka sparkar hahaha

2008-10-22 @ 22:46:38
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stackars dig för att ha foglossning redan.



Javisst är det typiskt FK. Jag va ju nästan hungrig och så fick vi äta kolor och dricka juice för att stilla suget, åketråk!

Ha det fint! Kram Sandra

2008-10-22 @ 22:56:05
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/
Postat av: Hanna Engman

Hahaha! Vilket roligt blogginlägg... :-D

Snart får du nog känna sparkar så det räcker te och blir över! ;-) Moahahahaha!

2008-10-22 @ 23:07:23
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahhaaha! Kan se synen gubben möttes av! ;-)

Ja du säkert lär su ångra det...

2008-10-23 @ 06:42:10
Postat av: Jelikan

Är ju alltid kul att ge någon något att prata om ;-) Hihi.

2008-10-23 @ 09:20:30
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: Diidds

nej de ha ja inte glömt :) Min dator ä lite muppskadad så ha inte hunnit än men ska göra de under dagen hihi

2008-10-23 @ 10:40:15
URL: http://diidds.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej på dig!



Hittade hit av en slump och förstod direkt att du väntar tvillingar! Grattis och välkommen i klubben framöver! :-) Har du några funderingar och jag kan hjälpa till på något sätt så bara hojta. Jag har en egen blogg, den är dock låst, men om du vill ha lösen så maila mig på adressen du får här i inlägget så fixar vi det.



Sköt om dig nu!

//Nina

2008-10-23 @ 13:06:37
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: sandra

Va mysigt nu när du börjar känna bebbarna, blir lite mer på "riktigt"... fast jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att vi snart har en liten bebis till här hemma, (ja Neo e min bebis än, min stora så småningom:D)...

2008-10-23 @ 13:52:33
Postat av: Therese

haha det påminner mej om när vi skulle fixa något på toaletterna i den lägenheten som vi hade.

Jag hade städat och fixat hela lägenheten men såklart hade jag glömt den lilla toaletten.

När dom hade gått så stod jag på balkongen och rökte och såg in i deras personalrum där dom skrattade och tittade upp mot våran balkong.

När jag gick in på lilla toaletten så såg jag min dildo som desutom hade tappat färgen på vissa ställen stå där snacka om pinsammt

2008-10-24 @ 11:29:20
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0