Tisdag 7/10-08

Idag är vår Rasmus 10 månader Grattis!!!!




Imore så gick ja upp tidigt, duschade och fixade iordning mig för att åka t lassarettet. Väl där var ja så nervös så ja började lipa. Var så rädd att nåt skulle hända tvillingarna under operationen. Att ja skulle vakna upp o dom säger t mig att dom inte finns längre:-(
Sköterskorna lugnade mig och efter att fått prata me läkaren som skulle operera mig så var ja lugn o kände att ja var i goda händer. Hade visst fått turen att få en guldläkare och han var på dagkirurgen idag bara för min skull. 
Robban fick följa med in t operationsrummet och vara där t ja somnat och det gjorde ja ganska snabbt ska ja lova er. Kom ihåg att vi pratade om Rasmus innan ja somnade in...hihihi
Och när ja vaknade upp var min älskling hos mig. Allt hade gått jätttebra och ja hade inte blött nåt alls. Dom hade skurit väck en del av livmodertappen med en sk elslynga el vad det var. Ska t baka om ca 3 månader för koll igen och är det fortfarande kvar då så väntar dom t efter förlossningen.

Skönt att det är över iallafall för denna gången. Mår faktiskt ganska bra,inte så ont, lite trött bara. Sovit några timmar nu i eftermiddag och känner att det är sängen som gäller snart igen. Robban kommer vara hemma några dagar nu för ja får inte bära och lyfta. Känns skönt att ha han här.

En bild från uppvaket hihi Är ja så rund;-)


Fika efteråt var helt underbar efter att ha fastat sen igår.

Imorgon är det inskrivning på MVC 10.30 ska bli kul, se hur det är att gå på MVC här i Borås,har ju bara gått i Gislaved innan. Nåt ja tycker känns bra är att här i Borås så går man lite oftare t MVC. Iofs kommer ja väl få göra det ändå nu när ja har 2 hulliganer i magen..hihi

Nä nu ska lilleman hoppa i säng,han är såååå trött.

Puss o kram allesammans

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååå va skönt att allt gick bra.. tänkt på dig....

ååå grattis till RAZ, lillkillen:)

kram kram gums

2008-10-07 @ 19:47:15
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att de är över&att allt gått bra.



Gratta lillkillen

kram

2008-10-08 @ 00:47:44
Postat av: helene

Skönt att d gick bra iaf...:-) puss på dig

2008-10-08 @ 10:31:11
Postat av: Fru Kåvestam

Hej hej!

De är jag som ha lämnat en anonym kommentar-Sorry!



Hanna m barn kommer direkt när hon hämtat Saga på skolan.Slutat kl13 tror jag? kan du då?



kram

2008-10-08 @ 13:54:10
Postat av: Hanna Engman

Skönt att allt gick bra vännen.

Ringde dig igår...

Pussa köttagodingen från tant Hanna! <3

2008-10-08 @ 17:45:08
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Jelikan

Skönt att allt gått bra!

Grattis till Rasmus!

Krama

2008-10-08 @ 17:50:40
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att det gick bra!

Kram

2008-10-09 @ 08:24:26
Postat av: Hanna Engman

Hello!

Jag kände inte henne alls men jag hittade bloggen bara sådär... fruktansvärt :-(

2008-10-10 @ 20:30:00
URL: http://fruengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0