Tänd ett ljus för dessa barn:-)

En kompis gav mig dessa länkar t mig+ en annan ja ej vill skriva här.
Ni förstår säkert vilka det handlar om.

Vad jag har gråtit ska ni veta.

Finner inte ord för detta som har hänt.
Man ska verkligen vara glad över det man har,rätt som det är har man inget.
Man vet aldrig hur livet slutar:-(


www.tillminneav.se/showPage.php?id=635

www.tillminneav.se/showPage.php?id=634


Vill tända ett ljus för dessa barn och deras mamma,pappa och familjer som har det jättesvårt just nu.

Hoppas ni vill göra detsamma, så ljuset får brinna vidare.



Många kramar från Maja

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hittade din blogg via tråden på FL =) kanske skulle nämnt det =)

2008-10-24 @ 13:22:21
URL: http://thessia.blogg.se/
Postat av: Hanna Engman

Jag har med tänt ett ljus...

Kramar!

2008-10-24 @ 16:20:47
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Helene

fy f'n för den jäkla kossan som gjorde så mot dom!!

2008-10-24 @ 17:15:04
Postat av: Anna

Ja du det trillar en o annan tår ibland för de fina barnen!

2008-10-24 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0